Glenn Jones = ?

Cine dracu' e Glenn Jones? ...pai, Glenn Jones despre care vreau sa scriu cateva randuri nu este nici cantaret de r&b/soul nici membrul fondator al unei formatii dubioase. Glenn Jones aka GLENNZ este THE SHIT. El este un maestru al desenului vectorial si se prezinta asa: "a freelance graphic designer and illustrator based in Auckland, New Zealand. Glenn from NZ = GLENNZ. After a few years success designing tees at Threadless.com,I joined some US based friends to create my own range of T-shirts, Laptop Skins, Calendars and Free iphone Wallpapers at GLENNZ TEES. I also have a range of Greeting Cards and Limited Edition Art Prints which are available from this site.".
De acest Glenn Jones am aflat bineinteles de pe feed-ul "cool" via Recommendations de la Google care a link-uit un interviu cu respectivul. Pagina lui o gasiti la adresa http://store.glennz.com/ Aici tot ce face este sa-si vanda operele pe tricouri/calendare/alte cacaturi, dar cu toate astea merita vizitat. Asa ca dati click si explorati, eventual poate cumparati si un tricou... si mi-l faceti cadou.

Recitind ce am scris imi dau seama ca sunt un adevarat sensei in a-mi exprima admiratia si a analiza arta.

No comments :

Post a Comment